Amarianth...kraina magii i stali....

Amarianth kraina magii i stali...

Ogłoszenie

Data założenia:31.10.2009. Dołącz do Nas! Daj się ponieść wyobraźni i wykreuj swoją postać i jej przygody! Skorzystaj z małej ilości graczy!

#1 2009-12-15 22:15:17

Administrator

Wszechmogąca

Zarejestrowany: 2009-10-31
Posty: 215
Punktów :   

Spis czarów!!!

Czary ofensywne
- Magiczny pocisk (zwykły pocisk energi magicznej)
- Kula ognia (trzeba tłumaczyc? Możliwy efekt podpalenia przeciwnika)
- Lodowa lanca ( kula lodu która może zamrozic przeciwnika)
- Promien energi ( mag z dłoni wystrzeliwuje promien energi. Możliwy efekt zignorowania pancerza)
- Zatrucie ( mag zatruwa przeciwnika?)
- Błyskawica ( mag czaruje błyskawice, podobne do kuli ognia, magicznego pocisku)
- Fala ognia ( wokół maga pojawia się ognisty krag który podpala, zasieg do 5 m)
- Lodowa fala ( wokół maga pojawia się lodowy krag który zamraza)\, zasięg do 5m)
- Rządza Krwi (wybrany przez maga przeciwnik opanowany jest przez rzadze krwi, atakuje każdego każdego zasięgu wzroku- przyjaciół jak i wrogów)
- Kwasowa Strzała ( Mag wyczarowuje kwasowa strzałe)
- Gazowa chmura ( czar obszarowy, mag wyczarowuje chmure toksycznych gazów)
- Deszcz meteorytów ( mag zsyła na ziemie deszcz meteorytów. UWAGA! Czary ochrony przed ogniem niweluja jego działanie.)
- Burza ( mag wywołuje burze z piorunami i gradem)
- uderzenie swiatła ( w dłoni maga pojawia się świetlista kula niszczaca istoty zrodzone z cienia)
- Sciana Mroku ( mag na dany obszar zssyła nieprzeniknione ciemności)
- sciana ognia ( nie trzeba tłumaczyc)
- Unieruchomienie
- Strach (wzbudza w wybranej ofierze paniczny strach)
Czary przyzywające
- przyzwanie magicznej istoty (zywiołak ognia lub wody lub ziemi lub powietrza)
- Stworzenie nieumarłego ( mag może ożywic trupa)- tylko dla złych (nieumarły może unieruchamiac, zatruwac)
- Przyzwanie ducha (mag przyzywa dobrego ducha, który walczy po jego stronie)- tylko dla dobrych (duch może uzdrawiac)
Czary defensywne
- Ochrona przed magią
- ochrona przed bronia
- ochrona przed pociskami
- ochrona przed żywiołem (ogien, woda, powietrze, ziemia)
- Zbroja (mag wyczarowuje na sobie zbroje która ma właściwości kolczugi- czar ograniczony czasowo)
O WSZELKICH SKUTKACH, EFEKTACH CZARÓW, DŁUGOŚCI ICH TRWANIA DECYDUJE ADMINISTRATOR

autor:Azzam

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.managerzuzlowy2011.pun.pl www.pierwszabebel.pun.pl www.ggczat.pun.pl www.kadry.pun.pl www.proshootersclan.pun.pl