Czary ofensywne - Magiczny pocisk (zwykły pocisk energi magicznej) - Kula ognia (trzeba tłumaczyc? Możliwy efekt podpalenia przeciwnika) - Lodowa lanca ( kula lodu która może zamrozic przeciwnika) - Promien energi ( mag z dłoni wystrzeliwuje promien energi. Możliwy efekt zignorowania pancerza) - Zatrucie ( mag zatruwa przeciwnika?) - Błyskawica ( mag czaruje błyskawice, podobne do kuli ognia, magicznego pocisku) - Fala ognia ( wokół maga pojawia się ognisty krag który podpala, zasieg do 5 m) - Lodowa fala ( wokół maga pojawia się lodowy krag który zamraza)\, zasięg do 5m) - Rządza Krwi (wybrany przez maga przeciwnik opanowany jest przez rzadze krwi, atakuje każdego każdego zasięgu wzroku- przyjaciół jak i wrogów) - Kwasowa Strzała ( Mag wyczarowuje kwasowa strzałe) - Gazowa chmura ( czar obszarowy, mag wyczarowuje chmure toksycznych gazów) - Deszcz meteorytów ( mag zsyła na ziemie deszcz meteorytów. UWAGA! Czary ochrony przed ogniem niweluja jego działanie.) - Burza ( mag wywołuje burze z piorunami i gradem) - uderzenie swiatła ( w dłoni maga pojawia się świetlista kula niszczaca istoty zrodzone z cienia) - Sciana Mroku ( mag na dany obszar zssyła nieprzeniknione ciemności) - sciana ognia ( nie trzeba tłumaczyc) - Unieruchomienie - Strach (wzbudza w wybranej ofierze paniczny strach) Czary przyzywające - przyzwanie magicznej istoty (zywiołak ognia lub wody lub ziemi lub powietrza) - Stworzenie nieumarłego ( mag może ożywic trupa)- tylko dla złych (nieumarły może unieruchamiac, zatruwac) - Przyzwanie ducha (mag przyzywa dobrego ducha, który walczy po jego stronie)- tylko dla dobrych (duch może uzdrawiac) Czary defensywne - Ochrona przed magią - ochrona przed bronia - ochrona przed pociskami - ochrona przed żywiołem (ogien, woda, powietrze, ziemia) - Zbroja (mag wyczarowuje na sobie zbroje która ma właściwości kolczugi- czar ograniczony czasowo) O WSZELKICH SKUTKACH, EFEKTACH CZARÓW, DŁUGOŚCI ICH TRWANIA DECYDUJE ADMINISTRATOR
autor:Azzam :)
|