Amarianth...kraina magii i stali....

Amarianth kraina magii i stali...

Ogłoszenie

Data założenia:31.10.2009. Dołącz do Nas! Daj się ponieść wyobraźni i wykreuj swoją postać i jej przygody! Skorzystaj z małej ilości graczy!

  • Index
  •  » Karty postaci
  •  » To co postać gracza może, czyli rozszerzenie profesji.... :)

#1 2009-12-15 19:53:09

Administrator

Wszechmogąca

Zarejestrowany: 2009-10-31
Posty: 215
Punktów :   

To co postać gracza może, czyli rozszerzenie profesji.... :)

Bard- nie potrafi rzucać czarów, jego główny atut to śpiew dzięki któremu może: podnosić morale współtowarzyszy lub obniżać morale wrogów lub ogłuszać wrogów lub zadawać im rany.
o skutku pierni decyduje admin
oprócz tego mogą korzystać z magicznych przedmiotów
tj. różdżki itp
oraz artefaktów które przydziela ADMINISTRATOR

Kapłan
może leczyć rany swoich przyjaciół lub dzięki temu samemu czarowi zadawać istotom nieumarłym obrażenia, korzysta z magicznych zaklęć ochronnych ( magia, bron, pociski, żywioły) o długości ich trwania decyduje ADMINISTRATOR
opócz tego może błogosławić.
Efekt to zwiększenie morali przyjaciół lub chwilowo zwiększona odporność na magie/bron/pociski/żywioły.

Druid
Leczy jak kapłan, używa podobnych czarów jw.
oprócz tego może przyzwać dowolne leśne zwierze (przyzwaniec)
Energie czerpie z natury.

Paladyn
rzuca SŁABSZE czary ochronne, posiada umiejętność nakładania rak czyli leczenia (max 2 razy dziennie)
oprócz tego ma umiejętność zniszczenia nieumarłego ( JEDNEGO MAX DWÓCH)
może zadać tym czarem obrażenia nieumarłemu i albo go zabije albo mocno zrani.(ADMINISTRATOR)

Upadły Paladyn

Tak jak wyżej tyle że zamiast zniszczenia nieumarłego maja kontrole nad nim czas trwania decyduje Administrator.

Łotrzyk

Potrafi kryć się w cieniu, skradać się, kraść oraz posługiwać się przedmiotami magicznymi(Administrator)
Nie może używać magii. nie może posługiwać się ciężka bronią


Czarodziej
ma szeroki wachlarz czarów ofensywnych i defensywnych (są dzięki temu bardziej elastyczni)
ale rzucają czary  rzadziej.
Czarodziej zna 12 czarów.

Czarownik
zna mniej czarów ale za to rzuca je  częściej.
Zna 6 czarów.

Wojownik
może korzystać z każdej broni,  zbroi. Profesja uniwersalna.

OGRANICZENIA:

Kapłan
może używać lekkich/średnich/ciężkich zbroi
broń to tylko buławy, młoty cepy bojowe

Druid
nie może korzystać z ciężkich pancerzy
jego bron to kije, włócznie, kostury

Paladyn
korzystać może z każdej zbroi
Broń:tylko miecze.

Łowca
korzystać może z średnich i lekkich pancerzy
może używać mieczy, włóczni oraz łuków, kusz.

Łotrzyk
tylko krótkie miecze, sztylety...łuk, żadnych zbroi cięższych od skórzanej.

Offline

 
  • Index
  •  » Karty postaci
  •  » To co postać gracza może, czyli rozszerzenie profesji.... :)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.proshootersclan.pun.pl www.ggczat.pun.pl www.managerzuzlowy2011.pun.pl www.kadry.pun.pl www.pierwszabebel.pun.pl