Administrator - 2009-11-01 20:49:00

1) BARD - pełni rolę negocjatora, posłańca,zwiadowcy i szpiega. Bardowie potrafią rzucać proste zaklęcia.
2)KAPŁAN - leczy rany, rzucać proste zaklęcia,odpędzać nieumarłych, błogosławić.
3)DRUID - ściśle powiązani z naturą. Zaklęcia czerpią z przyrody. Może przywoływać wybrane zwierzę (wilk,pantera,sokół,borsuk)
4)PALADYN - wojownik cnoty,niezwykle pobożny,leczy rany i choroby,niszczy zło
5)ŁOWCA - tropiciel,myśliwy, energie do zaklęć czerpie z natury.Może przywoływać wybrane zwierzę (wilk,pantera,sokół,borsuk)
6)ŁOTRZYK - skryty złodziejaszek,zwiadowca,szpieg,detektyw,dyplomata, zbir.
7)CZAROWNIK - używa magii mistycznej,manipuluje energią  magiczną za pomocą wyobraźni i talentu. Zna mało zaklęć ale potrafi rzucać je częściej. Czarownik może         przywołać chowańca (niewielkie magiczne zwierzę)
8) CZARODZIEJ - używa magii opierając się na dogłębnych studiach.Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach.Nowych zaklęć uczy się poprzez eksperymentowanie i doświadczenie.
może przywołać chowańca (niewielkie magiczne zwierzę)

www.s1klanthe.pun.pl www.klanfreestyle.pun.pl www.inzynieria-chemiczna2008.pun.pl www.studentwsti.pun.pl www.southparkuni36.pun.pl